شش سوال درباره پنجره UPVC پاسخ داده شده است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 اسفند 1401
بازدید : 6604
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

پدیده گرم شدن کره زمین، مشکل بزرگی است که در حال حاضر نگرانیهای زیادی را به وجود آورده است. اگرچه در طول حیات این سیاره، آب و هوا به دفعات تغییر پیدا کرده اما پیش بینی شده که سال های نیمه دوم قرن حاضر گرمترین سال های پانصد سال اخیر خواهد بود و در سال ۲۱۰۰ به علت گرمایش فوق العاده، کره زمین؛ خشکسالی شدید، گرمای سوزان، فوران های آتشفشانی، زمین لرزهها و طوفانهای سهمناکی را تجربه خواهد کرد. اما دلایل این گرمایش چیست؟ این دو مدل پنجره، بنا به اندازه و بودجه مدنظر شما میتواند در پروسه ساختوساز استفاده شوند. بنابراین در انتخاب پروفیلها باید به نوع نصب لاستیکها هم دقت شود همچنین جنس لاستیک، لاستیکهای ایپیدیام (EPDM) که دارای چگالی بیشتری هستند و در برابر فرسایش مقاومت دارند و انتقال دما را کاهش میدهند نکته دیگری است که در انتخاب پنجره مناسب میتواند به شما کمک کند. کنترل کیفیت چند مرحله ای هافمن باعث شده چندین مرتبه تست های مختلف ضربه، دما و موارد دیگر روی این پروفیل انجام گیرد که باعث شود پروفیل با کیفیتی ارائه شود. بنابراین، پنجره سنتی به منزله حفرهای در دیوار است و انتقال دما توسط این نوع پنجره حدود ۱۰ برابر یک دیوار بتنی معمولی است.

به عنوان مثال در بیشتر کشورهای صنعتی حدود ۳۵ درصد از کل انرژی مصرفی در بخش ساختمانهای مسکونی و تجاری به کار میرود و بیش از نیمی از این مقدار صرف گرمایش و سرمایش ساختمان در فصول گوناگون میشود که میبایست این میزان مصرف انرژی به حداقل رسانیده شود. یکی از عوامل مهمی که در گرمایش زمین و به دنبال آن افزایش انتشار گازهای گلخانهای موثر است، استفاده نادرست و گسترده از انرژی گرمایی است. گرمایش زمین، جدیترین شکل تغییرات آب و هوایی است که دنیا تاکنون به خود دیده است. مؤثر است. قابل ذکر است امکان ساخت پنجره دوجداره UPVC دقیقاً مانند پنجره قدیمی با همان کتبهها، لنگهها و خمها وجود دارد و هیج محدودیتی وجود ندارد و همچنین میتوان هر تغییری که مدنظر است انجام داد. پروفیل های UPVC وین تک قابلیت نصب شیشه های سه جداره، توری و انواع یراق آلات مربوط به بازشو های مختلف، تک حالته، دو حالته و غیره، را دارد. در صورتیکه از گالوانیزه استاندارد داخل پروفیل استفاده نشود، پروفیل تغییر حالت خواهد داد و لنگه بازشو نمیتواند وزن شیشه را تحمل کند و باعث افت لنگه خواهد شد و در نتیجه پنجره از تنظیم خارج میشود. پنجره های نوین UPVC هم آسایش حرارتی را تامین میکنند و هم با رنگها و طرحهای متنوع، محیطی آرام و زیبا را در داخل خانه فراهم میآورند.  

قیمت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره چقدر است؟ در زمان انجام پروژه اکثر افرادی که پنجرههای خود را تعویض میکنند در منزل خود ساکن هستند، زیرا جایگزینی پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره به دیوارها صدمهای نمی زند و ایرادی در زندگی ساکنین ایجاد نمی کند. به همین دلیل، اگرچه قیمت پنجره های دووجداره از مدل های پنجره های معمولی گران تر است ولی در طولانی مدت از هزینه های اضافی جلوگیری خواهد نمود.جالب است بدانید انتظار می رود که حداکثر تا چهل درصد، میزان انرژی مصرفی کاهش یابد. برای این منظور از تکنولوژی های پیشرفته و ماشین آلات الوماتک اکولاین استفاده می شود که نتیجه آن تولید پنجره های اکونومی و استاندارد است. 6- سبک های متنوع: شرکت های پنجره دو جداره انواع پنجره upvc را متناسب با هر خانه تولید می کنند. هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد. در استانداردهای جهانی نصب گالوانیزه به پروفیل UPVC فاصله بین هر پیچ را ۴۰ سانتیمتر و در زمان نصب پنجرهها به فریم انتظار فاصله بین پیچها را ۷۰ سانتیمتر لحاظ کرده که رعایت آنها بسیار مهم است.

 

در ساختار پروفیل های UPVC حفرههایی وجود دارد که باعث کاهش هدایت حرارت میشود. پنجرهها مهمترین عوامل مصرف انرژی در ساختمانها هستند، چرا که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از حرارت داخل ساختمان از طریق در و پنجرههای نامناسب اتلاف میشود. پنجره یو پی وی سی نیاز ندارد که فریم های داخل و اطراف آن چند بار در سال تمیز شوند و میتوان سال ها آنها را رها کرد بدون اینکه آسیب ببینند. عملکرد عالی و دوام بالا (ماندگاری) پنجره upvc ثابت شده است .پنجره یو پی وی سی به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد ،بازده حرارتی و عایق صدا و قیمت مناسب آن باعث شده بهترین ماده برای قاب پنجره شما باشد.پنجره یو پی وی سی حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت و ماهیت uPVC که شرکت تک پنجره تولید می کند ، پیچ نخورده ، پوسیده نشده و زنگ نمی زند. پنجره یو پی وی سی به دلیل ساختار خود (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت فوق­العاده ­ای در برابر آتش دارد. در پروفیلهای گسگت سر خود، لاستیک در زمان تولید پروفیل توسط دستگاه بر روی پروفیل نصب میشود و در پروفیلهای بدون گسگت، لاستیکها در زمان ساخت پنجره روی آن نصب میشوند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com